.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اکبر عبدی: علی مطهری آدم جیگرداریه

اکبر عبدی در شام ایرانی در باره علی مطهری نماینده صریح اللهجه مجلس گفت: «واقعا آدم جیگرداریه! که حرف دل مردمو می زنه. نمیدونم به خاطر باباش که چیزی بهش نمیگن یا اینکه واقعا جیگرداره.»

به گزارش تابناک، عبدی در توصیف ده نمکی او را شبیه آدم بدبخت بیچاره ای دانست که: یک شبه و با ساخت یک فیلم پولدار شده اما برای اینکه مال و اموالش نمود نداشته باشد همچنان در محله نارمک که محله ای متوسط نشین است سکونت دارد، البته بدین لحاظ می توان ده نمکی را هم محله ای رییس جمهور سابق هم دانست؛ همان رییس جمهوری که هر چه درباره گرانی قیمت از او می پرسیدند می گفت محله ما که ارزان است.

اکبر عبدی در توصیف علی دایی هم او را آدمی سختکوش قلمداد کرد و گفت: «در زمانی که در تاکسیرانی توپ می زد شبها به استادیوم آزادی می رفت و زیر نور ماه تمرین می کرد!». /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي 28 دي 1392
جناب آقاي ابدي با يد به شما متذكر شوم نقش پذيري طول عمر خودت نشات گرفته از عمق فرهنگي خانوادگي تان مي باشد نظر شما هيچ اهميتي براي مردم ندارد تو بازيت را بكن ولي از نظريه پردازي خوداري نما چراكه به نظر مي رسد شما هم از همان قماش فتنه اي كه حرف مطهري را حرف مردم مي دانيد ؟!!!!!!!!!
نا شناس 28 دي 1392
احسنت اکبر آقا تمام مطلب را در یک جمله گفتی
امید 28 دي 1392
سلام-اکبرآقا اگه شعورداشت بتاید توحرف هایی که توفیلم اخراجی ها شددرس بگیره-این فیلم های جنگ برای ترویج فرهنگ شهادت است اونوقت بازیگرهمون نقش میشه ضدفرهنگ-متاسفنه خیلی از هنرمندان فقط یاد گرفتن ریش پرفسوری بزارن تا ادب وعقل یک پرفسور رو داشته باشن
علی ایمانی 30 دي 1392
کامنت های فوق نشان می دهد که آقای ده نمکی باید یک فیلم به نام افراطی ها بسازد . آقای اکبر عبدی حرف های خوبی بیان داشتند ، ضمن آنکه بعنوان یک شهروند حق اظهار نظر دارند . چرا بعضی ها خصوصاٌ مازندرانی ها اینطور توهین و تحقیر آمیز نقطه نظر خود را در مورد دیگران بیان می کنند ، واقعاٌ جای تأسف دارد . بیخود نیست مازندران عقب مانده است . داداش جنگ تحمیلی ه تمام شده ، ما هم در آن شرکت داشتیم . لزومی ندارد به دیگران توهین کنید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.